هنوز باورم نمی شود
تاريخ : چهار شنبه 27 آذر 1392برچسب:, | 14:39 | نویسنده : Ali
روزگاری پسرت از تو می پرسد
 
تا حالا عاشق شده ای؟
 
و تو نشانیِ کسی را می دهی که من نیستم

و آن روز من خدا را دلداری می دهم

تا از غمِ من 

خداکشی نکند

هنوز باورم نمی شود

واقعا تمام شد؟...همین؟

من تو را ببینم و عاشق شوم و تمام؟

به کجایِ قبایِ خداییت بر می خورد خدا

اگر کسی به کسی که می خواهد می رسید

اصلا خدا را بی خیال

ولی با معرفت تو بگو من بعد از تو با خودم چکار کنم؟!


نظرات شما عزیزان:

باران
ساعت22:32---29 آذر 1392
یلدا مبارک آپم خوشحال میشم بیای قالبمو عوض کردم

باران
ساعت22:47---28 آذر 1392
نمیدانم چرا بین این همه آدم پیله کردم به تو ! شاید فقط با تو پروانه میشوم . . . !

عاشقانت به دلم نشست علی عزیز


roshanak
ساعت22:09---27 آذر 1392
بعد از تو با خودم...بعد از تو...با تیک تاک ساعت ها...چکار کنم؟

negin
ساعت19:52---27 آذر 1392
همه عالم میدونستن که بری می میرم...ولی رفتیو همه عالمو حیرون کردی!خیلی ممنون واسه هرچی که آوردی به سرم!خیلی ممنون ولی من هیچ وقت ازت نمی گذرم!
مثل همیشه زیبا...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • کوه
  • ابر جادو